22 decembrie 2008

Să se facă lumină

Dumnezeu a spus: "Să se facă lumină!" şi noi am pus-o la geam. Trăiască electronii ce aleargă prin reţeaua de electrificare a oraşului direct în prizele noastre.
Cu ocazia Crăciunului, toată lumea îşi pune luminiţe la geam. Nici eu nu am făcut excepţie de la această regulă, aşa că am fugit în supermarket, am cumpărat ce îmi trebuia şi m-am întors repede acasă. Normal că am început procedeul de "ornare" a ferestrelor. Alături de a mea soţie, m-am apucat să lipesc cu scoci perdelele de lumină şi alte ornamente luminoase. Odată treaba terminată şi eu plin de scoci din cap până în picioare, apare o mică problemă. Electronii aleargă până la priză, dar nu şi prin eter până la ornamentele luminoase, aşa că dăi şi caută prin casă tripluştechere şi multiştechere. Le-am găsit, le-am cuplat şi privesc în jur. Casa arăta ca o pânză de păianjen. Acum începe operaţiunea de mascare a cablurilor pe după perdele, pe sub covoare etc. În sfârşit am luminiţe la geamuri.
Bucuroşi că am dus la bun sfârşit şi această operaţiune, plecăm în oraş. Ajunşi în stradă, ne uităm ca tot omul la luminiţe. Se vedeau frumos din stradă, dar tot de acolo am constatat că luminează prea puternic, ne transformasem apartamentul în Farul din Alexandria.
Sperăm că vecinii din blocul de vis a vis să nu facă reclamaţie la poliţie că nu pot dormi din cauza luminiţelor noastre, pentru că, sincer vorbind, nici noi nu prea am dormit în prima noapte. Asta e, am vrut lumină, avem lumină.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu