30 aprilie 2009

Back to "Civilisation"



Tot în cadrul campaniei împotriva NESIMŢIRII, numită " Să-i moară ... vecinului la intrare" am să vă prezint următoarea postare, dedicată babuinilor din trafic.

După o perioadă de absenţă, iată-mă întors la pătrăţelul meu de net. În perioada în care am lipsit, m-am retras puţin din "civilizaţie" şi mi-am mutat curul pe meleaguri unde viaţa este mai simplă, adică prin nordul Moldovei, la o pensiune ce ne este dragă, mie şi Vennynoasei şi am făcut un tur al mănăstirilor. Ne-am relaxat, ne-am încărcat bateriile şi ne-am întors în mijlocul "civilizaţiei", mai mult de atât, ieri am avut o şedinţă la Iaşi şi în drum spre acest minunat oraş am dat nas în nas cu....babuinii, "regii" şoselelor. Dar să le luăm pe rând.
Taximetriştii, "prietenii" mei, sunt cei mai enervanţi în trafic şi nu numai. De câte ori nu aţi fost enervaţi în trafic de aceşti babuini, care conduc după un alt cod rutier, unul inventat de ei? În acest cod rutier este specificat că atunci când schimbi direcţia de parcurs sau treci de pe o bandă de parcurs pe alta, NU trebuie să semnalizezi, iar această acţiune se faci printr-un viraj rapid. NU este necesar să vă uitaţi în oglinzile retrovizoare, doar maşina e pe firmă. Tot aici este stipulat că trebuie să vă faceţi simţită prezenţa în trafic prin clacsonat insistent si blitz-uri din faruri. Dacă se grabeşte clientul, atunci puteţi trece pe roşu şi puteţi parca în orice loc doriţi, chiar dacă este prezent indicatorul STAŢIONARE INTERZISĂ sau este staţie de autobuz. Este permisă blocarea altor autovehicole în momentul parcării sau când trebuie să viraţi la stânga peste linia continuă sau dublucontinuă. Viteza MINIMĂ din localităţi este de 60 KM/h, viteza superioară fiind nelimitată. NU sunteţi obligaţi să acordaţi prioritate în trafic şi este INTERZIS să acordaţi prioritate de dreapta. În cazul în care apar probleme în trafic, NU contactaţi Poliţia rutieră sub nici o formă. Trebuie să vă contactaţi colegii prin staţie, să vă agitaţi cât puteţi de mult şi să încercaţi să intimidaţi "adversarul" din accident.
Cam acesta este codul lor rutier. Mai mult de atât, sunt nesimţiţi şi ca persoane. Acum câteva zile în urmă, trebuia să mă deplasez la scârbici în cea mai mare viteză, aşa că am apelat la serviciile unui babuin. Babuinul avea păr alb pe cap şi fuma ţigări Carpaţi. Vă imaginaţi în ce hal puţea în maşină. Din păcate nu mai era alt taxi, iar eu mă grăbeam, aşa că îmi plantez curu' în "cocină" şi dă-i bice. Babuinul, respecta codul rutier prezentat mai sus şi trăgea cu poftă din noua ţigară Carpaţi pe care şi-o aprinsese. Mă sufocam, îmi lăcrimau ochii, iar ăsta nici nu se sinchisea. Când am coborât din maşină puţeam a boşcău şi nu aveam timp să stau la aer pentru că trebuia să intru într-o şedinţă.
Cum vă spuneam la începutul acestei postări, ieri m-am deplasat la Iaşi pentru o şedinţă cu "şefii şefilor". La volan era şefa mea de departament. Drumul avea două benzi de parcurs. La un moment dat, vedem ceva pe banda noastră. Acel ceva avea faruri. Am belit ochii cât cepele /omg . Nu înţelegeam ce se întâmplă. Noi aveam viteza de 120 km/h. Era exact ca în acel joc prostesc " Who's the chicken". Babuinul începe să dea blitz-uri, moment în care şefa mea, care mai vorbea şi la telefon, începe să frâneze brusc. Nu am făcut accident, dar maşinile s-au apropiat la lai puţin de 10 cm una faţă de cealaltă. Nesimţitul încerca să intre în parcarea unei pensiuni şi s-a gândit că dacă mergea pe sensul lui şi ar fi oprit pentru a vira la stânga, ar fi încurcat traficul. Aşa că a preferat să meargă pe contrasens, că doar era cu număr de Italia.

Aşa că strig cât pot de tare: "SĂ ÎŢI MOARĂ... LA INTRARE"
blog comments powered by Disqus