12 mai 2009

Mai "umani" decât oamenii


Şi pentru că am scris despre stăpâni tâmpiţi, acum a venit rândul acelor animăluţe care sunt mai expresive şi mai umane decât oamenii.

Din colecţia "Expresivii" /please

Sunt timid


Ninja school


Frumoasa copilărie


First contact


Eu sunt mic, Tu fă-mă mare...



Din colecţia "prietenie" /hmm

Prietenul la nevoie se cunoaşte


Şi prietenii se mai ceartă...


Gaşca din copilărie


Din colecţia "Tupeu" /shock

Curiozităţile tinereţii


Şi ce dacă sunt mic..nu mi-e frică de nimic




Din colecţia "Love is in the air" /blush

Şi totuşi iubirea


Ce nu facem noi din dragoste?




Iar la final...Colecţia "Cel mai bun prieten al omului" /hihi

Poţi să-mi zici tot ce ai pe suflet


Mai vreau...mai vreauuu


Nu pot să te las să pleci la serviciu cu maşina murdară


Doamne, pentru mine un os, pentru el sănătate...



Sper că v-au plăcut. Deci se poate şi învers. /bye
blog comments powered by Disqus