4 mai 2009

Parteneriatul cu Emoticoanele MARI a fost semnat

/wahaha

Am ajuns la concluzia că deşi par puerile, emoticoanele transmit cel mai bine starea scriitorului virtual. Este adevărat că putem exprima anumite stări sau emoţii prin cuvinte, dar tot la fel de adevărat este şi faptul că eu sunt un pic cam leneş. Şi decât să-mi scotocesc creierii după expresii verbale, mai bine "invoc" un Emoticon să se maimuţărească pe ecran. Aşa că am semnat un contract de parteneriat cu Emoticonul şef şi iată că o mică comunitate de emoticoane s-a alăturat blogului meu. Sunt prietenoase, simpatice şi foarte simplu de "invocat".

/ wa ha ha / hi hi
/ o m g/ n o
/ dig nose/ s w e a t
/ s h o c k/ f l o o r
/ h m m/ X D
/ b l u r/ b l u s h
/ no big deal/ p l e a s e
/ b y e


Am adăugat spaţii pentru a vă putea prezenta "formula magică" prin care îi invocaţi. Trebuie să scoateţi spaţiile.
Aaaa...am uitat...la comentarii nu vor să apară. /no

Sper să vă placă!

blog comments powered by Disqus