21 aprilie 2009

Googlenauţii sau exploratorii secolului XXI

Stăteam în faţa monitorului şi-mi serveam cafeaua. Mă plictiseam de moarte, aşa că m-am gândit să-mi arunc un ochi pe statisticile de la blog. Nu o fac prea des, aşa că am avut nişte surprize haioase. Cum ajung oamenii pe micul meu blog folosind noua tehnică de explorare: GOOGLE
Am să împărtăşesc cu voi câteva ciudăţenii:

filme xxx cu poponari - :-o eşti unul dintre ei şi vrei să înveţi ceva nou?

filme veci xxx - poate filme xxx din beci? :-o

vreau sa-mi bag gaze pe soba - cred că am descoperit un terorist sinucigaş :D

ce fac mai tarziu emo - se adună pe întuneric şi plâng în grup...cred :p

ce iti trebuie sa-ti deschizi o taraba - o taraba şi ceva marfă...ehe, pe timp de criză oamenii se gândesc la afaceri.

pasarici online - păsăricile zboară sau stau la un colt de stradă. Nu cred că sunt online.

dracu cu carne negre - hââ, ce e aia? :-o

sunt la birou si privesc peste geam oamenii - Ai grija să nu cazi. Nu mai bine îi priveşti prin geam?

jocuri cu mozoleli - ha ha ha, măi, tu vrei să te "mozoleşti" virtual? :D

pasarica de colorat - bănuiesc că te-ai plictisit de ea şi vrei să-i schimbi culoarea?

poponari xxx - Ia uite-l şi pe Naomi ăsta..băi nene, iar tu? :-o Mai lasă-mă cu gaşca ta...

cele mai frumoase pasarici - nu le ştiu pe toate, aşa că nu pot să-ţi răspund.

galceava stelelor - :-o Tu eşti un astrolog din Chişinău?

sunete besini pentru telefon - hai dă-o dracu... vrei să te trezeşti dimineaţa în sunet de beşini sau când eşti într-o şedinţă să se "cace" telefonul tău? :D

panda besina - se mai beşesc şi ei ;)

alba ca zapada buze rosii ca fragii - ăăă...tu ai fantezii erotice cu Albă ca Zăpada? :-o

despre pasarea numita cuc - vrei şi tu să-ţi depui ouăle în cuibul altei păsărici sau ce?

au votat 200000 des morti - ce să facă şi ei....se plictiseau şi s-au dus la vot

cele mai toxice besini - :-o Tu sigur cauţi cea mai originală metodă de sinucidere...

privesc cum creste iarba - Asta vă pune să faceţi la Sanatoriu?

Mda, ciudate sunt căile gugălelii.
blog comments powered by Disqus