1 aprilie 2009

1 Aprilie - Ziua Proştilor

1 Aprilie e ziua în care trebuie să beleşti ochii :o de două ori, să nu crezi tot ce ţi se spune, chiar dacă cel din faţa ta pare serios. E ziua în care fraierii cu un IQ redus (se) râd pe seama altora. Aşa că am încercat pe cât posibil să trec cu bine de această zi. Dar poţi scăpa de fraieri?
În drum spre scârbici îmi făceam tot felul de planuri cum să evit astfel de glume, timp în care am vrut să-mi aprind o ţigară. Atunci am observat că a mea brichetă a rămas fără gaz. OK. Încep să bântui de la un chioşc de ziare la altul cu gândul de a-mi cumpăra un "scăpărici" nou. Primeam acelaşi răspuns: "- Nu am brichete. Nu ne mai trimit." Apar primele semne de întrebare. - Ce dracu, e o campanie naţională împotriva fumatului? Să-mi bag bricheta în Mihaela Rădulescu. A văzut că nu a avut succes cu acea campanie în care era cu ţâţele dezvelite şi chiloţei roşii şi s-a apucat să cumpere toate brichetele din ţară?
În apropierea firmei la care lucrez e o benzinărie. Întru şi le spun un politicos:
- Bună dimineaţa!
O blondă spălăcită, cu buze de maimuţă, îmi aruncă o privire sictirită.
- Mda...aveţi brichete de vânzare?
- Da, 3,5 lei.
- Cam scump pentru o brichetă.
- E de firmă.
Să mori tu. Ce firmă? Gucci, Armani,...?
- Dar avem şi la 5 lei dacă doriţi.
- Nu mulţumesc. Una la 3,5 e foarte bună.
Îmi dă bricheta, eu îi arunc 4 lei în scârbă şi plec, mârâind printre dinţi vis a vis de sictirul ei.
Am ajuns la birou, mi-am făcut o cafea şi împreună cu colegii ne-am dus la "fumoar". Cafeaua fără ţigară nu are nici un farmec. Când am încercat să-mi aprind ţigara...nimic...scânteie făcea, gaz scuipa, dar flacără ciu-ciu. Încerc a doua oară..nimic. Încep să o sucesc pe toate părţile, poate are un sistem de siguranţă împotriva copiilor de care eu nu ştiu. Nimic, nu avea chef să se aprindă. Am folosit bricheta unei colege, dar m-am enervat de ţeapa pe care am luat-o şi am şi plătit pentru ea. Foarte nostim, stai să mă gâdil în talpă ca să râd. Atunci am înţeles de ce mă privea tipa mai ciudat după ce mi-a dat bricheta (o privire de diavoliţă, cu sprincenele arcuite cam aşa"^" ) şi mustăcea.
Dacă aveţi ceva idei de farse vă rog să le împărtăşiţi.
blog comments powered by Disqus