5 februarie 2009

Uite Soarele....că nu e!


Iar e o zi "minunată". Ufff... parcă nu se mai termină. Eu sunt o persoană seminocturnă, adică maximul de randament îl am după-amiaza şi în prima jumătate a nopţii. A doua jumătate o dorm, iar în timpul zilei, singurul lucru care mă alimentează cu energie, e Soarele.
Dimineaţă m-am trezit mai plin de energie, deşi am adormit în jurul orei 2:30 AM şi nu îmi puteam explica de ce. Privesc pe geam şi observ o minunată zi însorită. Ce mult timp a trecut de când am simţit ultima dată mângâierile razelor solare. Eram aşa de fericit.
Odaţă ajuns la serviciu, observ că domnul Luminos îşi face de cap. E criză şi la el, de aceea e zgârcit cu împărţitul razelor. Mă exasperează, când să mă bucur de el, bâşti, se ascunde după nori. Chiar aşa urât sunt, încât nici Soarele nu vrea să mă privească?
Măi bilă de plasmă ce eşti, nu vrei tu să scoţi scăfârlia măcar jumătate de oră să pot şi eu să-mi încarc bateriile. Am avut şi încă mai am o perioadă foarte nasoală, care mi-a epuizat orice rezervă de energie, aşa că fă un bine şi stai ţeapăn acolo, nu te mai juca cu nervii mei.
Cum speranţa moare ultima, sau cel puţin aşa se spune, eu încă sper că o să am ocazia să mă bucur de el.

Să aveţi o zi însorită!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu