10 decembrie 2008

Scrisoare către Moş Crăciun

Dragă Moşule,

Măi băiete, măi umflatule, care nu ştii ce înseamnă o dietă şi nu îţi este milă de renii ăia că trebuie să te care peste tot în lume, nu ştiu ce faci şi cum faci şi sincer nici nu mă interesează, dar eu vreau un calculator mai bun, că ăsta pe care-l folosesc acum pot să-l înscriu in programul "Rabla". Are memorie puţină, procesor cu vrecvenţă mică etc. Mai mult de atât, a început sa scoată nişte sunete de mâţă în călduri.
Să ştii că am fost cuminte, nu te lăsa păcălit de ce spun alţii, totul e o înscenare.
Vreau să mai ştii că nu accept "NU" ca răspuns. Dacă ai ceva de comentat să ştii că mi-l iau singur, dar o să te urăsc toată viaţa. Şi o să mă duc prin grădiniţe şi şcoli generale şi-o să le spun tuturor copiilor că de fapt nu exişti.

Mulţumesc şi te aştept.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu