27 martie 2009

Rugăminte


Trebuie să recunosc că nu sunt un calculatorist înrăit, nici un programator de elită, nici măcar un amărât de internaut, dar ştiu atât, că atunci când prietenii te roagă ceva, te dai cu fundul de pământ, dar nu-i dezamăgeşti.
Cum ADA şi sburlici m-au rugat să trec cu blogul pe wordpress, datorită modului destul de încâlcit de a lăsa comentarii la post-uri, mai aveam puţin şi chiar o făceam. Îmi exportasem template-ul din blogger şi mai mai să fac pasul cel mare, când m-a lovit o idee ca un fulger, ca atunci când îţi loveşti cotul de un obiect şi simţi acele furnici cum mărşăluiesc prin mână ta, ca şi cum ai fi conectat la 20000 de KV. De ce să duc muntele la Mahomed, când pot să-l aduc pe Mahomed la munte? Trebuia să existe un mod prin care să pot converti tipul de comentarii din blogger să arate ca cel de pe wordpress. Aşa că mă apuc de googăluit.
După mai multe încercări eşuate, prinsul urechilor de câteva ori, cu câteva tentative de a distruge blogul, chiar atunci când mă pregăteam să-i dau comandă de colivă şi lumânări, l-am văzut. Era ca o picătură de apă în deşert, ca o adiere de vânt răcoros într-o zi toridă de vară, era clar ca un izvor de munte, era..tutorialul ce avea să schimbe faţa "sobiţei" pentru totdeauna. Şi uite aşa m-am pus pe treabă.
Acum că am terminat, sper să meargă şi ai mei prieteni să nu se mai plângă.

P.S. Am scris acest post pentru a vedea dacă funcţionează noul sistem de comment-uri :D
blog comments powered by Disqus