6 ianuarie 2009

Ce face omul când se plictiseşte în avion

Sunt la birou şi mă doare capul îngrozitor. Nasul îmi curge ca un radiator spart. Am răcit, aşa că plictisit de această stare mă apuc să citesc ceva bloguri.
Pe unul din ele găsesc ceva interesant. Cum să te distrezi în avion. E foarte simplu, te joci cu minţile celor din jur. Am să vă explic cum.

Prima fază a operaţiunii:

După ce te-ai îmbarcat în avion, deschizi măsuţa, scoţi frumuşel laptop-ul şi te conectezi la net. Da se poate, atât timp cât plăteşti şi credeţi-mă se merită.

Faza a doua:

Deschizi browser-ul, te uiţi peste scaunele din faţă, trebuie să ai o privire stresată, îngrijorată, poate chiar puţin panicată. Începi să vorbeşti într-o limbă de nedescifrat. Bolboroseşti ceva acolo dar mai gutural. Acum vine partea interesantă. Accesezi următorul link aici. Vă garantez că distracţia este maximă.

Efecte secundare ce pot să apară:

Cel de lângă tine a făcut infarct sau şi-a revăzut toată viaţa.
La aterizare sigur ajungi la poliţie, unde dai explicaţii până îţi vine rău, dar măcar se merită.

Vă urez o zi plăcută!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu